ANSWERS

Det har trillat in en del frågor på sista tiden så jag kör på ett svars-inlägg idag.

Hej! Jag undrar om du ska konfirmera dig? är du kristen?
Nej, jag har inga planer på att konfirmera mig. Däremot ska jag med på en konfaläger (men som sagt inte delta i just konfirmeringsmomentet) på norrbyskär i sommar och så har jag gått på ett par gudstjänster. Men för varje gång jag går till kyrkan känns det som att jag passar in mindre och mindre. Så nej, jag är inte kristen.

Hur mycket drar du in på att sälja aftonbladet och hur mycket pengar tjänar du på din blogg?
Hittills har jag tjänat 200 kronor för att sälja aftonbladet vilket blir ungefär 400 kr/månad. Ganska kasst betalt för ett slitigt jobb men just nu är det mitt enda val. Någon som har tips på sommar/helgjobb?
På bloggen tjänar jag nada, förutom en fet egoboost varje dag.

Alltså, jag har följt din blogg i två veckor nu. Och du gör mig SJUKT inspirerad! Att kika in här och det bara bubblar över med inspiration är helt underbart!
Fan vad glad jag blir! TUSEN TACK :)

Vars köpte du din longboard och vad kostade den?
Jag köpte den på STALE här i Umeå, för 2000pix.

Har du kille/tjej? Någon på G?
Nix, tyvärr. Har nästan tappat hoppet om att det finns någon för mig i den här stan.

tja! Du har mycket fina bilder och kläder måste jag först säga. sedan har jag inte sett någon frågestund på ett tag men det kanske går bra att fråga något ändå? I allafall jag undrar 3 saker:
1. Hur gammal är du?
Jag är femton nästa torsdag.

2. När du handlar på myrorna t.ex, tycker du inte att det känns lite "äckligt"? för det gör jag men jag har iofs bacillskräck. tvättar du kläderna innan du använder dom?
Jag förstår vad du menar, men att det är bra för miljön och att varje plagg blir så unikt väger upp en hel del. Och ja, klart att jag tvättar kläderna innan jag använder dom :)

3. hur mycker handlar du för i månaden ca? kläder alltså :)
Väldigt olika, jag handlar väldigt mycket på budgetpriser och älskar att fynda på rea så det brukar kunna räcka med ungefär 500kr. Men nu på de senaste två månaderna har jag knappt shoppat alls, eftersom pengar har gått till longboard och sommarplaner.

Tycker du inte att allt det här tjatet om utseende är ytligt?
Klart det är ytligt. Men samtidigt så är det ett väldigt bra sätt att uttrycka sig själv också, och dessutom väldigt kul. Men det är klart att jag skalar av min personlighet lite i bloggen, det är ju inte så att jag går omkring och tänker på kläder och smycken dagarna i ända. Allt som rör sig i min skalle platsar inte här bara.

Vem tar alla foton på dig?
För det mesta är det mamma eller så är det stativet.

Tycker du att dina vänner och du är lika? Tycker du att det är ett måste för att vara bra vänner?
Absolut inte. Vi är et väldigt mixat gäng och det är vad jag älskar med det.

Jag undrar bara hur lång du är?
Jag är hela 178 cm lång. Längst i klassen med andra ord, haha.


Har ni fler frågor så kan ni ställa dem i en kommentar så gör jag så gott jag kan med att svara på dem. Annars får ni ha det gott!


Kommentarer
Postat av: mirna från norrköping ^^

hejsanhejsan^^

Jag undrar bara hur lång du är ? O så ville jag säg att bilderna på dig(de andra också förstås) är finfina:)



mejla gärna svaret till mig , har ingen blogg just nu(hade men den las ner) men kommer skaffa:)



tack o hej

2010-05-11 @ 18:30:15
URL: http://min mejl: [email protected]
Postat av: Linnéa

Hur får du insperation om din stil? Från någon speciell person eller från din egna smak?

2010-05-11 @ 18:41:11
URL: http://rosensmile.blogg.se/
Postat av: Bodil

intressant att läsa ;)

2010-05-11 @ 18:45:27
URL: http://farggladaflygsmurfen.devote.se
Postat av: claris

du är så söt!

2010-05-11 @ 19:10:19
URL: http://claraeneqvist.devote.se
Postat av: ah

Skönt att höra att du inte handlar för så mkt i månaden men ändå kan ha så otroligt snygg, cool och inspirerande stil. Det gjorde mig just ÄNNU mer inspirerad :)

2010-05-11 @ 22:31:23
Postat av: mowgli

Ville bara säga att du är grymt viktig för mig och att jag älskar dig!<3

/ebbahj

KRAM

2010-05-12 @ 17:16:44
Postat av: Cornelia

Redigerar du alla bilderna du lägger ut på bloggen?

Kolla oxå gärna in min blogg, har bloggpaus nurå men hoppet att komma tillbaka snabbare blir strörre efter kommentarer. Hihhih;p

2010-05-13 @ 17:25:09
URL: http://corneliiaaa.blogg.se/
Postat av: ina

ingen reklam, kolla här :)



http://inaastrandh.blogg.se/2010/may/favoriterna.html#comment

2010-05-13 @ 22:36:10
URL: http://inaastrandh.blogg.se/
Postat av: LOVISAfoto

åh vad skönt det kändes att läsa att du också var 178...inte alls många tjejer som är det och jag hade precis börjat känna mig lite ensam haha..!

2010-05-15 @ 09:27:30
URL: http://llovisafisa.blogg.se/
Postat av: alice

fint med en bloggare som faktiskt verkar ha något bakom skallbenet! gives me hope osv

2010-05-19 @ 19:59:28
URL: http://morninghollow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0