Oho för gud, som sover vid ratten.

Hey guys! Ni har haft en väldans massa frågor på sista tiden, så jag tänkte försöka svara på de flesta här.

Vad hette färgen du färgade med? Tack för en grym blogg!
Först av allt: Tackar! Ni är guld! Dessvärre har jag ingen koll på vad färgen hette, rednånting, men jag köpte den på en frisörsalong som heter wow, märket var wella och färgen var den näst rödaste. Hoppas det var till någon hjälp!

Vad vill du helst av allt ha på dig i sommar?
Det finns himla mycket jag fantiserar om att kunna ha på mig i vinterkyrlan, men en shortsdress i den här stilen skulle inte sitta fel. (Denna är från topshop)



Vad använder du för smink?
Tänkte faktiskt göra ett inlägg om det snart!

Lägg in något som inspirerar dig!
Åh. Det finns en massa! Men jag såg den här videon nyss, gillar den lite galna, obrydda stilen.


Hur djup är du i din blogg?
Det ni läsare får se är ganska mycket yta för att vara ärlig. Jag menar, ingen normal person går runt och tänker på vita kängor, hjärt-bokeh och frisyrer dagarna i ända. Jag vet inte riktigt om stormen i mitt huvud passar in i den yta jag skapat på bloggen.

Ge mig låttips!
Vill ni ha låttips från mig kan ni för det mesta googla rubriken till inläggen jag skriver, ofta är det textrader ur låtar jag lyssnar på. Men för att ge några riktiga förslag: Kent-Taxmannen, Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din-Håkan hellström, Heartbeats- The knife. Vad jag lyssnar på beror himla mycket på mitt humör.

Byter du aldrig design på din blogg?
Haha, nu när du säger det har jag faktiskta aldrig gjort det. Men när plugghögen har krympt lite så ska jag göra ett försök!

Har du sett några snygga jeansshorts?
Såg ett par som jag gillade riktigt mycket på topshop, mörkt jeanstyg med vita stora prickar. Annars så har H&M snygga lite mer vanliga jeansshorts på dividedavdelningen. 

Hur skulle du vilja vara om du fick bestämma?
Alltså, jag får ju bestämma. Med tanke på det är det mycket man vill ändra ändå (vem vill inte vara lika frisläppt som den här tjejen lixom?). Och vem vill inte vara bättre, snyggare, smartare? Lätt att tappa bort sig i alla ideal. Ganska skönt att inse att ingen är perfekt trots allt. Känns det som ett vettigt svar på frågan?

Hur har du tagit bilderna nedan? Hur fixade du det fina ljuset?
Faktiskt är det min kära blixt (riktad upp i taket) som fixade ljuset.



Har ni mer frågor så ställ dem i en kommentar här nere, så uppdaterar jag inlägget.

Kommentarer
Postat av: ellen

bra svar! Ska fråga om jag kommer på något :)

2010-02-02 @ 19:03:55
Postat av: lisa o

hur skulle du vilja vara om du fick bestämma?

2010-02-02 @ 19:04:45
Postat av: Anonym

hur har du tagit bilderna nedan? hur fixade du det fina ljuset?

2010-02-02 @ 19:06:39
Postat av: aaaangelica

Hejsan,

du är med i veckaansblogg,

lycka till:)

kram'

2010-02-04 @ 17:14:19
URL: http://aaangeelica.devote.se
Postat av: Anton

Har också tänkt att kanske skaffa en sådan blixt! Fungerar den bra? :)

2010-02-04 @ 17:45:33
URL: http://antonsfoto.devote.se
Postat av: veronicah

fin header!:)

2010-02-04 @ 18:10:58
URL: http://veronicah.devote.se
Postat av: lena

klockrent svar vid "hur djup är du i bloggen?"!

2010-02-07 @ 13:01:52
URL: http://lenalotta.devote.se
Postat av: Hanna Hirvasoja

har funderat på köpa en såndär blixt! funkar den bra och tycker du att den ger nått extra alltså så det blir extra bra hehe ;)

2010-02-26 @ 20:29:28
URL: http://hannahirvasoja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0