DAN FÖRE DAN FÖRE DOPPARDAN



Hola guapas! dagen har gått åt till julpyssel, julshopping och paketinslagning. Jag älskar att göra snygga paket! Sprang in på gallerix förra veckan och köpte lackstång, sigill och band.
Annars då? Har kirrat alla julklappar så morgondagen går nog till att fixa den vegetariska julmaten (och panikleta efter kameraladdaren som verkar vara spårlöst försvunnen efter flytten). Vi får se hur det blir med den. Nu ska jag för en gångs skull ta och lägga mig i hyffsad tid (kommer antagligen väckas av snickare med borrmaskiner imorgon bitti). Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: daniella

VA OCH TÄVLA OM VECKANS BLOGG I MIN BLOGG!!

2009-12-23 @ 12:49:54
URL: http://daniellakaplans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hu

2009-12-23 @ 14:52:19
Postat av: E M M A

Vad mysigt! :D själv gillar jag visserligen att göra fina paket - men jag suger på det, haha. Även fast jag har lagt ner jättelångtid på ett paket så ser det ut som att jag slängde ihop det på typ en halvminut. ^^ Haha, menmen. ;) Det är ju tanken som räknas.

& tack så jättemycket för kommentaren. :)

Kram & GOD JUL! :D

2009-12-23 @ 17:17:37
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: Ellen

åh så mysig bild! Lycka till med vegjulmaten! GOJUL :D

2009-12-23 @ 17:23:26
Postat av: E M M A

Svar: Tack så mycket! :D

haha, vad snopet! :O vi bär alltid huset med största koncentration för att det inte ska tappas i golvet.

2009-12-23 @ 21:51:49
URL: http://eexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0