Dom kanske krossar mig en dag men till dess var det jag som vann



Sitter framför datorn med fötterna nedstuckna i världens finaste och skönaste strumpor, stickade äv mormor (tack! älskar dig). Dagens planer, och vad som också är anledningen till att jag stiger upp 8.00 på en söndagsmorgon(!) är att hela förmiddagen försöka tjäna in pengar till kamerablixten på loppis. Sedan tar jag min hårtoning och drar vidare till Anna där Ebba blir svarthårig, jag rödhårig och Anna bronsblond. Har funderat på att bli rödhårig länge nu, känns bra att jag äntligen fått ut tummen ur röven och verkligen gör det. På ett eller annat sätt fixar jag bilder också, promise. CUSOON AMIGOS!


Kommentarer
Postat av: E M M A

söta strumpor! & spännande med hårfärgen. :)



Svar: tackk! :DD

aah! :( tur att det är jullov snart iallafall. ^^

2009-12-13 @ 10:36:14
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: Amanda

oh, det passar er!!! =)

2009-12-15 @ 16:32:28
URL: http://www.lostintrash.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0