GRATIS FOTOBOK



Jag ramlade just in på en blogg som hade skrivit om ett erbjudande där man får en gratis fotobok (till och med utan porto!)-det enda du behöver göra är att blogga om den med minst hundra ord! Hur bra låter inte det? Själva boken verkar superfin och proffsig och man kan mixa lite som man vill med bilder och text. Ett stort + är också att det verkar väldigt enkelt att göra en sån här fotobok, inte alls så krångligt som jag trodde innan.
Hur som helst så har jag länge tänkt på att skriva ut några bilder, speciellt nu när datorn laggar från och till hela tiden, så man har en liten backup för dom bästa bilderna. Frågan är bara vilka man ska välja? Jag tror jag har en liten idé i alla fall, men det blir ändå inget lätt val- så många bilder som jag har! Men om boken är så bra som den verkar så kan jag faktiskt tänka mig att beställa fler senare. Skulle vara en superbra present att ge bort också! Michelle fyller ju år snart, men eftersom att hon antagligen läser det här så lämnar jag den tanken, haha.
Låter nästan för bra för att vara sant! Men det är det, och hemsidan med erbjudandet hittar du här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det där måste jag testa!

2009-08-26 @ 22:15:00
Postat av: elin

det låter ju super!:)

2009-08-27 @ 15:49:59
URL: http://www.eliramos.devote.se
Postat av: Linnéa

Fin header! :)

2009-08-27 @ 16:41:05
URL: http://typlinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh! det där låter ju fantastiskt!! har du testat?

2009-08-27 @ 20:36:47
Postat av: louise

låter as bra, ska gå in och kolla:)

2009-08-28 @ 22:25:24
URL: http://louisedorasofia.devote.se
Postat av: louise

asså jag tänkte nog gå med i det där, men asså vad ska man skirva om egentligen där det står att man ska skriva minst hundra ord? xd

2009-08-29 @ 18:14:04
URL: http://louisedorasofia.devote.se
Postat av: Michelle

Hhahahha XD hade varit kul att få annars..! ;)

2009-08-30 @ 13:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0