i princip, alltså, om jag säger, liksom, vet du

Good morning sunshines :) Jag är riktigt glad över att besökstatistiken har gått upp en massa, sjukt kul! :D Nu gäller det bara att kommentera lite mera, right? ;) Men i alla fall så är det riktigt kul och jag älskar er alla som läser så keep on reading allesammans :)
Tänkte att det skulle passa bra att dagens bild är från i sommar, nu då solen tittar fram och värmer lite och så :)
  


(fotat av mamma)
Jo, ganska dålig kvalla, jag vet, jag märkte nyss att photoshop också hade pajat (den här datan is going downnn) så jag fick fixa bilden i paint. Men det här blir nog den sista gamla bilden ni ska få se på ett tag, för pappa ska installera om hela skiten så ikväll hoppas jag att både photoshop och usb funkar så att jag kan visa dom nya bilderna :)
Men vad har hänt på lovet då? faktiskt inte så mycket, gått på stan med Hanna, gått på stan med Michelle, Ebba och Felicia, har hittat ett par nya grejer men jag lär behöva en massa mer innan jag drar till mallorca (mindre än tre veckor kvar!!!!:D:D) 
Ha det!

Kommentarer
Postat av: hanna

fett fin! :)

2009-04-18 @ 16:33:04
URL: http://hannniss.blogg.se/
Postat av: Anonym

om det där är din syrra är ni lika som bär!!! :O

2009-04-19 @ 14:41:00
URL: http://www.ebbasfoton.blogg.se :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0