the one who let the sunset bring a silly kind of smile on your face

Hallå! Jag måste säga att jag tycker det är så himla härligt med regn! Det har ju nästan inte regnat sen i höstas, känns som att sommaren äntligen närmar sig! Och sedan så tycker jag att det var lite roligt att nästan hela klassen bara tog en liten spontan springtur ute i årets första spöregn samtidigt. Så jag är väl inte den enda som får vårkänslor av regnet ändå. Haha.
Svar på kommentar till Hanna: Haha, jo, det låg typ två likadana bilder ute samtidigt ett litet tag, men den ena är utbytt nu så den enda som syns nu är den som du har kommenterat, men sen har jag ju lagt ut en bild av charlie med solbrillor också, och den är ganska lik så du kanske har blandat ihop dom två? Men i alla fall så är han så sjukt söt att man heltklart kan stå ut med att se honom ett par gånger ändå ;) puss! ;*



Jag vet att ni har sett den här bilden förut men datan laggar som vanligt så det går inte att fixa någon ny bild just nu, det är synd då jag har en massa bilder att visa er, men det fixar sig nog snart.
Okej, imorgon så har ni ett inlägg om käder att se fram emot, Ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0