Save tonight

Tjena :) Har haft en massa att tänka på och göra dom två senaste dagarna så jag har inte hunnit upptadera. Farmor har ramlat med cykeln och brutit höften+armen så jag har varit orolig, åkte till sjukhuset idag och besökte henne, och hon var ok. Saken är den att det var ju mest för hennes och farfars skull vi skulle åka till Mallorca så nu är det ju inte säkert att det blir av, om hon inte blir friskare på två veckor. Skulle vara grymt tråkigt att behöva ställa in men det viktigaste är ju att farmor är okej. Och det här med att fixa usb och photoshop känns ganska avlägset just nu, så det kommer nog dröja ett tag innan det funkar helt, har annat att tänka på.


Men man kan ju inte låta bli att bli lite gladare varje gång man ser detta pretty face.
Btw så kan jag säga att det är jag som är på bilden här nedanför och inte min syster fanny :)
Ha det!

Kommentarer
Postat av: vendela

oj!

din farmor får krya på sig, vad läskigt! :O

ps, hoppas din usb funkar snaart! :)

2009-04-22 @ 06:18:08
URL: http://entokigflikkasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0