Egentligen är du inte kär i mig, och egentligen är det okej med mig

Tjena! Kom just hem efter att ha käkat på droskan med klassen, riktigt gott förutom att både jag och Felicia hittade kyckling i vegmaten, sjukt dåligt, man tycker ju att dom borde ha koll på sånt? och att man sedan äter tillräckligt mycket för att kunna rulla fram bara för att passa på då man sällan äter på såna ställen hjälper ju inte direkt heller till.
Men nu tänkte jag skriva ett inlägg om kläder för en gångs skull, så jag har ritat upp ett par outfits som inte skulle sitta helt fel i sommar :)






















Outfit 1: Härligt på stranden! Barfota med utsläppt hår (skulle sitta fint med en växtspurt för mitt hår just nu) och med en tunn tunika (som jag inte äger än, hoppas på att hitta en), bikini där under (som jag inte heller har hittat, börjar bli smått desperat nu, då jag har kollat på alla ställen jag kan komma på och inte hittat nån) och solbrillor från hm.
Outfit 2: Något som inte skulle sitta fel på såna dagar då man inte riktigt får någonting gjort, bara promenerar omkring på mysiga sommarställen och tar det lugnt, Volangväst (med batikmönster men det syns inte) från åhlens, linne stadium, pösiga och slitna jeansshorts (som jag inte äger än, skulle verkligen bli glad om jag hittade ett par!), fotlänk, solbrillor, bikini där under och en knut (får verkligen hoppas att det har växt såpass mycket att det går att sätta upp riktigt snyggt tills i sommar)
Outfit 3: När man går på stan, är lite social och så, linne hm, tröja bikbok, shorts supergamla, solbrillor, väska hm, bikini där under.
Outfit 4: Att ha på middag med släkten eller på såna ställen där man behöver vara lite fin, klänningen köptes på H&H tror jag det hette i hörnefors, skor loppis, kort jacka från någon utförsäljning i nordmaling tror jag det var.

Såja. Nu tänkte jag rulla vidare ut med hundarna på promenad. Ha det!

Kommentarer
Postat av: hanna

snygggt! :)

2009-04-29 @ 19:19:19
URL: http://hannniss.blogg.se/
Postat av: fanny

du är så bra på att rita! :O jag vill också bli bra ;O ;]]<3

2009-04-30 @ 14:56:24
URL: http://ffaannnyy.blogg.se/
Postat av: Felicia

det var blä me kycklinge :(

2009-05-10 @ 10:34:10
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så duktig du är!

2010-10-18 @ 10:21:44
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0