Du är unik- precis som alla andra

Hallå :) Ett citat från igår:
(jag gick fram till en buss på busstationen och började prata med en kvinna som stod utanför bussens dörr och som jag trodde var chauffören )
Jag: Hej! Stannar den här bussen vid Ansmark?
Kvinnan: Jag vet inte...
J: Aha, men har du nåt ställe du kan kolla upp det på? (börjar rota i väskan efter mitt busskort)
K: Eh, nej, alltså...
J: nähä.. (får fram busskortet)
K: ...men jag tror att den stannar där...
J: Ah, okej.... Men kan du släppa in mig? (pekar otåligt på bussens dörr)
K: Alltså... vi väntar på chauffören
(och här måste jag säga att jag hade en publik på 10-15 pers också)

haha, sånt här händer mej ganska ofta. Ingen överraskning för er kanske?




Ha det!

Kommentarer
Postat av: anna

haha men det är hu ganska kul om sånna saker händer ofta ;)

2009-04-23 @ 17:38:53
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0