VINNARNA

Jag har haft problem med min dator så jag lånar mammas för att avsluta tävlingen. Vinnarna är....

1. Hanna E, vinnare av en reflexskärm.
2. Malin L, vinnare av en Ir/trådutlösre.
3. Matilda B, vinnare av ett ministativ.

Maila mig på [email protected] så snart ni kan med den adress priset ska skickas till (och Malin, du kan välja om du vill ha en Ir-fjrr eller en trådutlösare och vilket kameramärke den ska vara för och skicka med det i mailet).

Har massor av bilder att visa er, så håll tummarna för att min dator vaknar till liv igen. Nu tänkte jag bara ta en soft kväll i soffan fö en gångs skull. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Hanna

gud vad kul att jag vann, det trodde jag inte!

2010-07-22 @ 10:32:58
Postat av: order essays

I think such information will be interesting for people interested in fashion


Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0