Du är inte så fin men det är något med dig, som att komma hem första gången du sa hej.


Ja, alltså, ni har ju frågat om jag kan lägga upp mera bilder från min fritid&vänner. Inga problem. Lördagkväll hemma hos mig, en kamera och för mycket fritid kan sluta med miljontals bilder i den här stilen. Haha.

Ni är bra roliga ni, att så många trodde att det var gräs skorna stod på i inlägget nedan. Önskar att det var det.
Men nej, det är bara min gröna matta.
Det jag egentligen ville med det här inlägget (men såklart kommer jag in på andra spår) var att tipsa er läsare om Kajsas blogg. Hon sätter ord på såna känslor man inte riktigt själv vet vad man ska göra av och skriver helt enkelt grymt bra, hennes blogg är också källan till många av mina favoritlåtar. Checka!


Kommentarer
Postat av: sjukhusflickan 95

HEJ! önskar jag kunde va med er!!! saknar er och ja.. vill vara med er helt enkelt!

2010-02-23 @ 19:26:13
Postat av: Erik

du har snygga kompisar!

2010-02-23 @ 21:14:14
Postat av: emmmmaaaa

Ska kolla in hennes blogg, låter ju super!

2010-02-23 @ 21:14:51
Postat av: Jossan

haha sköna bilder :)

2010-02-26 @ 10:23:14
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0