SVAR #1

hur gammal är du? Jag är femton (född 95). 
kan du slicka dig på armbågen? Nej. (Haha, trots att jag läst att det är fysiskt omöjligt så måste jag ändå testa varje gång jag får den här frågan)
Vilken hårfärg färgar du ditt hår med? Kör på olika varje gång. Senast tonade jag håret med Wellas "Color Touch", nyans 6/4.
Tror du på kärleken? Ja, fast jag tycker att den har hållt sig undan ett bra tag nu.
Du har så otroligt vackert hår. Gör du något med det eller är det så fint naturligt? Naturligt är det typ råttfärgat och rakt så ja, jag har blekt, tonat och färgat håret och lockar det nästan dagligen.
Vad gör dig lycklig? Mat.
Får du ditt barnbidrag/månadspeng/veckopeng? :) Jag får barnbidraget.
hur skulle du beskriva dig själv? Glad, pratig och glömsk.
Vilken skola går du på? Hagaskolan i Umeå.
har du haft någon pojkvän och har du nån gång varit riktigt kär? Jag har haft en pojkvän men ärligt talat tror jag inte att jag har varit riktigt kär.
vilken är din favorit klädbutik? Alla typer av secondhandbutiker!
ska du vara med i tävlingen på kenzas blogg om att hitta Sveriges nästa toppmodell http://kenzas.se/2010/08/24/elite-model-look/#comments ? Det är är första gången jag hört talas om tävlingen men ska definitivt ta en titt.
vilket program vill du gå på gymnasiet? Alla typ. Har en grym beslutsångest!
Hur gör du dina "rörliga" bilder eller va man ska säga:] Jag använder mig av gratisprogrammet Photoscape.
Hur redigerar du dina bilder? (vilket program, ljus +++) Brukar mest prova olika saker i Photoscape tills jag är nöjd.
Vill du bli modell? Jovars.
Hur tar du hand om din hy? Tvättar+smörjer in ansiktet morgon och kväll. Kan tipsa om en ansiktstvätt som jag tycker är grym, MD formulations facial cleanser.
Hur lange sover du i veckdagorna? Du har inte posor/morka ringar under ögonen! Brukar ställa larmet på 06.15, snooza till 06.40 eller försova mig till någon gång efter sju. Och jodå, en sådan morgon finns det väl ingen som inte har ögonpåsar.
Hur sminkar du dig? Vilka produkt ++ Läs om det här.
Beretta om din longboard! En fin grej som jag använt alldeles för lite i sommar. Grymt bra komplement till cykel (litet minus är ju att man måste släpa omkring på den hela tiden om man tex. åker till stan. Men ett plus är att den går att använda som pall också, hahah) Inhandlades på stale för 2000pix.
Har läst på tidligare innlagg at du är ganske lång. Hur 'klarar' du att änvanda hoga klackar? Är ganska lång själv, men det känns ut som alla stirrar på mig.. Om du forstår? haha Jag tycker att en av de snyggaste grejerna som finns är en lång tjej som vågar gå i klackar, dock har jag det sällan själv till vardags.
Vad diggar du mest och minst med dig och hur du ser ut? Min längd och min längd.
hade en hel bunt med frågor! men tyvärr verkar alla nästan vara ställda, men skulle inte du kunna berätta om everyday minerals eller vad det nu stod i ditt sminkinlägg... de verkade jättebra men är väldigt skeptisk till att köpa via internet.. :) För mig fungerar det jättebra med everyday minerals. Det är billigt och leveranstiden är kort.
Ditt basta 'beauty'-tips? Må bra!
Vad tankar du når du är ute och skal händla klader? Haha. Olika från gång till gång.
Vem är din forbild? Vet inte. Mamma kanske.
Din hårrutin? Jag är pinsamt dålig på att ta hand om mitt hår. Har 3 permanenta tovor/dreads i nacken som är omöjliga att reda ut, haha.
Hur går det bra för dig i skolan? Gillar du gym? Ja och ja :)
Hur tänkar du når du skal klä på dig om morgonen? För det mesta är jag för trött för att använda hjärnan alltför mycket.
Favoritt sport? Jag har bara gått i en enda sport i hela mitt liv, så jag måste väl säga basket.
Spelar du instrument? Det händer att jag umgås med min gitarr.
Gillar du B&J? Vem gör det inte?
Aldrig få fotoa igen, eller alltid gå i mjukiskläder? Måste nog välja mjukiskläderna.
Gillar dine 'posar'! Någon tips til att bli lika fotogen? Inspireras av bilder du gillar!
Var får du inspiration till dina outfits? Tidningar, mina vänner och folk runtomkring mig.
 Handlar du mycket i secondhand affärer, och i så fall vilken är din favorit? Som umebo har jag inte så mycket att välja på, så jag säger väl myrorna.
är det mest du själv eller din mamma som tar korten på dig? Nuförtiden är det för det mesta mamma (Tack för att du står ut!).
har din mamma också ett intresse av fotografi? Haha, jag tror banne mig att jag fått in henne på det spåret nu när hon tar outfitbilder så ofta.
brukar det bli några skillnader på korten du tar på dig själv med stativ mot de din mamma tar? jag tänkte om du har svårare att få med hela kroppen eller så! Det går ju helt klart fortare när mamma tar, och det är lättare att ändra småsaker och så.
jag är så imponerad av dig, du är så söt + snygg + häftig. brukar inte läsa modebloggar i allmänhet men asså tycker din blogg e helt cool Tusen tack!!
Favoritband? Kent.
Varu på någon festival i sommar? Tyvärr blev det mest små umefestivaler såsom sommaren i city och nu senast sunset park.
Din sexuella läggning? Jag gillar killar.
Stockholm eller Göteborg? Även fast jag aldrig varit där svarar jag nog Gbg.
Gå på en Miley Cyrus-konsert eller en Justin Bieber? Haha, om jag får bjuda med mig ebba så säger jag Justin Bieber.
Har du Lastfm? haha, eftersom att jag inte har någon aning om vad det är för något så antar jag att jag inte har det. 


PUH! Det är galet vad många frågor ni hade! Resten tror jag vi får ta någon gång i veckan. Hörs!

Kommentarer
Postat av: emmablid

http://tothestarsandbeyond.xanga.com/732078253/where-the-grass-is-really-greener-inspo/

2010-08-29 @ 19:34:38
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: TNORDQVIST - FOTO

bara 95a :ooooo. Skulle gissa på minst 18 (;

2010-08-29 @ 19:53:25
URL: http://tnordqvist.blogg.se/
Postat av: emma

att du bara skulle vara 95:a! härligt, då är ju du bara 1 år äldre än mig ;)

2010-08-29 @ 20:13:36
URL: http://eleb.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Kul kul!! Jag gick själv på Hagaskolan under högstadietiden! och nu har jag tre kusiner som går där :)

2010-08-29 @ 20:56:19
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

ofta du är 95:a? :o

trodde du var äldre än mig, typ minst 92:a-91:a!

2010-08-29 @ 22:01:41
Postat av: ebba hj

HAHA jag skulle så följa med dig på justin biebers konsert! :) <3

2010-08-30 @ 17:34:29
URL: http://blacklead.blogg.se/
Postat av: :)

Vad lockar du ditt hår med? :] Skiiiiitsnyggt!!!

2010-08-31 @ 20:08:56
Postat av: julia

Hej! jag funderar på att färga håret typ samma färg som du har! SKITSNYGGT!

Jag undrar hur du gjorde? vad hette färgen osv? jag skulle uppskatta svar sjukt mycket!

kram

2010-09-11 @ 21:49:19
URL: http://jjulls.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0