Blog awards på bikbok i Umeå.



Jag laddade just upp bilderna från eventet på bikbok. Vart inga riktigt bra bilder men vill ni se bättre kan ni kika in på veckorevyns sida.
Kvällen var i alla fall lyckad! Blondinbella var supertrevlig och waynes muffins grymt goda. Vart tvungen att gå hem ganska tidigt, 200 piffade tjejer var nästan för mycket för umeås lilla bikbok. Värmen och trängseln blev för mycket för min syster som hakat på trots att hon var sjuk, så vi gick hem. På vägen ut så köpte jag ett halsband och har fått höra i efterhand att jag trängde mig i kön, förlåt vänner! Jag vet hur dålig stil det är. Det var så otroligt mycket människor att kön var svår att se, nästa gång får ni gärna tillrättavisa mig! (vet inte om ni märkte det, men sen kom min syster och upplyste mig om att jag stod fel, så jag ställde mig längst bak. Haha, nu känns det här ganska uppklarat.) 
Fick veta i efterhand att jag vunnit ett presentkort på 500 kronor i lotteriet dom hade, inte illa. 
Så kvällen, även om den blev kort för min del, får helt klart tummen upp! 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nice nice :)

2010-08-21 @ 12:58:34
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: fanny

Så trevligt att de arrangerar där uppe också, jag har alltid undrat hur det är att vara stor bloggerska och inte bo i stockholm, då hela bloggvärlden är så himla stockholmscentrerad.

2010-08-21 @ 15:39:19
URL: http://arsinoe.se
Postat av: Anonym

Tränga sig i kön är väl sånt som alla gör! ;)

2010-08-21 @ 16:53:56
Postat av: Frida

låter supertrevligt!

2010-08-21 @ 18:31:57
URL: http://phbyfr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag orkade inte kommentera i förra inlägget men ville bara säga att du har så otroligt fint hår. Så oerhört snyggt. Jag har alltid önskat att ha den hudfärgen som kan rocka rött hår på rätt sätt. Och du har så fin stil - gillar verkligen hur distinkt den kan se ut, även om den är rätt så enkel. Önskar bara att du uppdaterade lite mer frekvent, men det är din blogg ju så om du inte har något vettigt att säga kanske känns det som on det inte behöver sägas något alls . . .



Var nog allt jag ville säga. Vill se fler utstyrslar! Kanske en bild ur din garderob? En till frågestund, perhaps?

2010-08-21 @ 18:57:45
Postat av: Emma

Jag är så less för att jag missade detta och istället var på en extremt kall och tråkig fotbollsmatch!

2010-08-22 @ 12:22:53
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/
Postat av: tove

ah, ja men det är säkert rätt, bara att jag inte kan hitta det! :B har sökt igenom bloglovin utan resultat, vet du vart det ska finnas? :)

2010-08-23 @ 19:43:57
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fick man i goodiebagen? :)

2010-08-31 @ 16:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0