SVAREN, DEL 1

Om du fick träffa en person i hela välden, död som levande vem skulle du vilja träffa då?
Ingen aning! Men Buddha har jag alltid varit lite nyfiken på, haha.

Bästa låten just nu?
Åh, det är svårt, men Jerk it out (klick), Shoreline (snodde den från syrrans spellista, klick), Långa nätter (förmodligen sveriges bästa sångerska, klick) och alla gamla sommarlåtar ligger bland annat i toppen just nu.

Favvo-plagg?
En rutig väst jag köpte på bikbok för ett tag sen på halva priset. Passar till allt!



Hur är vädret hos dej just nu?
SOL :D Hallelujah!

Jag såg en bild som du tagit, den med de två hästarna som springer i dimman, gillar den mycket!
Åh, tack! :D

Din älsklingsrätt
Haha, igen aning faktiskt, matvrak som jag är så får jag beslutsågest mellan ett tiotal olika rätter. Men grillat+stekt potatis+fetaostsallad med avocado känns alltid bra i kistan.

Hur kom du på att blogga?
Kan ju inte säga att jag var först med det precis, haha, men jag läste väl ett par bloggar och fick skrivlust. Hade inga höga förväntnigar men det är supuerkul!

Din favorit skådespelare

Audrey Tautou och Julia Roberts är båda superbra!


 
Vad är det bästa med att blogga?
Önskar att jag kunde vara lite mer orginell med det svaret men jag måste säga att ni läsare gör min dag! :D

Har du någon förebild? vem?
Finns många personer som är förebilder på olika fronter sådär, men det är väl ingen som riktigt har hela paketet.
 
Om du fick tre önskningar, vad skulle du önska då?
Oj, svår fråga! Men det kanske skulle kunna se ut så här:
1. Sätta stopp för allt som en är i närheten av djurplågeri. 2. Fred (orginellt, jag vet). 3. 10000 önskningar till såklart.


Vad har du för kamera, du har fotograferat så grymt fina bilder!?
Tack! Jag fotar med Fujifilm Finepix s1000fd men så fort jag får tillräckligt med pengar kommer jag byta ut den mot en systemkamera.





Har du bra självförtroende?
Nja, hyffsat, har både bra och dåliga dagar :)

Vad tycker du mest om med dig själv?

Syftar du på utseendet? I så fall skulle jag nog säga ögonen, har alltid gillat dom ;)
Annars så är det ju insidan jag gillar mest, såklart!


Vad är din favoritfrukt?
MANGO=MUMSMUMS.

Bästa stället i världen?
Av de ställen jag varit på så måste jag nog säga att både stället vi var på i Borneo och Örsten är underbrara!

Hoppas ni är nöjda med svaren, nästa del kommer ni antagligen inte behöva vänta så länge på. Ha det!


Kommentarer
Postat av: julia

fint med rutigt!

2009-07-17 @ 23:41:53
URL: http://stylebyjulia.blogg.se/
Postat av: glittrande

sv: Tack :D 299 kr och jag är sjult nöjd :D

2009-07-19 @ 12:19:22
URL: http://glittrande.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0