Svaren, DEL 2.

vilket är ditt favorit förmål att fota?
Beror på, men ögonblicksbilder är nog det bästa ändå. Ni vet när man bara spontant får fram kameran i precis rätt ögonblick, love it!

Favoritblogg?
Modistiskt, Hannour, Lisaplace, syrrans och vännernas bloggar. (okej, antagligen har jag glömt en massa bloggar nu, men ni får överleva det helt enkelt)

Favvo tv-serie?

För ungefär ett halvår sen så var jag helt beroende av the O.C, men nu äntligen har jag övergått till....The Simpsons! På pricken min humor:D

Har du nåt husdjur?
Två vovvar och en kisse.


Charlie (Kinesisk nakenhund med hår) Ville (korsning).



Och här har vi Trulsa.

Favorit film?
Åh, den här var svår. Men Amelie från Montmartre och Pretty woman ligger nog i topp.

Vad har du för färg på din tandborste?
Mintgrön och turkosrandig med "smile :)" på, älskar den!

Årets värsta sommarplåga (en låt alltså)?
Åh, det är helt klart Svennebanan. Jag menar, "Svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan svennebanan" Tidernas mest lättinlärda refreng?

Har du kysst någon?
Ja.

Är du oskuld?
Yes.

Presentera din familj!
Visst!


(foto:jag)
Pappa, han är väl inte helt olik Ernst, ni vet lite pysslig och så.


(foto:jag)
Mamma, djur- och naturvän, kanske lite av ett hälsofreak. (Te, yoga, spikmatta, ni vet)


(foto:mamma)
Storasyrran, gillar mode, musik och sånt, hennes blogg hittar ni här

Och så hundarna och kissen, men dom har jag ju redan presenterat lite högre upp.

Favorit tv program?
The simpsons!

Favorit låt?
Just nu är jag lite svag för Broder Daniels Shoreline.


Favorit tidning?
Innan Modette lades ner så var det heltklart favoriten, men numera varierar det mellan SOLO och DEMO.

Vad tyckte du om harry potter filmen?
Super! Mycket bättre än den förra.

Hur har du fått dina vänner (verkerkar som en underbar vänskap, som nån sa lite längre ner), något socialt tips?
Egentligen är nog jag den sista man ska fråga om sociala tips (extremt socialt osmart!) men det enda jag har gjort för att ha turen att få dessa underbara tjejer till vänner är att vara mig själv och inte slösat en massa tid på att vara blyg och osäker.


CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

superbra svarat!

2009-08-04 @ 20:31:29
Postat av: Anonym

så gulligt med sista frågan :) jag blir rörd ..<3<3 :P

2009-08-04 @ 21:17:01
Postat av: anna

hehe glömde skriva att det va jag :P

2009-08-04 @ 21:18:02
URL: http://ebbasfoton.blogg.se/
Postat av: Ebba

Super söt bild på hundarna :D

2009-08-05 @ 16:09:48
URL: http://ebba.devote.se
Postat av: frida

right ! shitfin blogg

2009-08-05 @ 18:02:39
URL: http://fridayphoto.blogg.se/
Postat av: melissa

jag hoppas att jag en dag står under "favoritbiloggar" ;)

2009-08-05 @ 23:49:21
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0