I'm a pitbull, you're a dog

Hola! Dåliga nyheter, Mallorca-resan har blivit inställd, farmor kommer inte hinna bli tillräckligt frisk innan avresan, men av någon anledning så är jag inte lika deprimerad som jag borde vara, vi har i alla fall kvar resan lite längre då vi åker i sommar eller höst istället. Hursomhelst, en bra nyhet är att jag har lyckats med att koppla in mobilen i den bärbara datan så nu ska ni äntligen få se ett par nya bilder, iof tagna med mobilkameran och fixade i paint så kvallan är väl inte hundra men det duger ju, eller hur? :D 


 
Okej, jag tänkte att jag skulle tipsa om en gratissida som jag nyss hittade och som verkar superbra, den går ju ut på ungefär samma sak som gratismakeup och allt dedär, men här är det mycket lättare att samla  poäng (jag har varit medlem bara ett pyttelitet tag och har redan över hundra poäng) och värva (det är ju ingen som redan är medlem där typ, så det blir ju lättare att värva, och om medlemen som du har värvat är aktiv så får du hela 100 poäng!), och om ni blir värvade av mig så får ni 25 poäng extra :D
Okej, alla som vill bli värvade KLICKA HÄR eller gå in på www.gratis5.se och skriv in "Ebbba" som värvare :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: fanny

snyggt!

2009-04-25 @ 08:31:21
Postat av: Sofie

sv: tack så mycket :D Fina bilder :D

2009-04-25 @ 09:20:24
URL: http://maisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0